I00125 (I00125)
Complexiteitstheorie (schakelcursus)*
< 2006/2007 > 04-09-2006 t/m 13-01-2007 (19-02-2007) H
Informatica - Master na HBO Artificial Intelligence variant MT (2004) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Artificial Intelligence variant O (2004) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Computer Security variant MT (2003) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Computer Security variant O (2004) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Embedded Systems variant MT (2003) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Embedded Systems variant O (2004) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Information Systems variant MT (2003) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Information Systems variant O (2004) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Software Construction variant MT (2003) Schakelcursussen (3 ec)
Informatica - Master na HBO Software Construction variant O (2004) Schakelcursussen (3 ec)
omvang
3 ec (84 uur) : 16 uur plenair college, 0 uur groepsgewijs college, 0 uur computerpracticum, 16 uur 'droog' practicum, 0 uur gesprekken met de docent, 0 uur onderling overleg met medestudenten (werkgroepen, projectwerk e.d.), 52 uur zelfstudie
investering
3 ec * 0 u/ec + #std * (1 + 3ec * 0.35 u/student/ec)
inzet tentatief

examinator
afdeling
tijdbesteding

dr. Dick van Leijenhorst
das
15u.

speciale web-site
/~bolke/T2/T2dl1.html

 

Aanvulling, naar behoefte van de aanwezigen, op het college Analyse van Algorithmen/Complexiteit. Zie http://www.cs.kun.nl/~bolke/T2/T2dl1.html

Voornamelijk bedoeld voor instromers met lacunes in hun voorkennis.

Leerdoelen

Opvullen van lacunes in de voorkennis van instromers, m.b.t. en t.b.v. de complexiteitstheorie.

Onderwerpen

aaAanvulling, naar behoefte van de aanwezigen, op het college Analyse van Algorithmen/Complexiteit.

Toelichting

---

Werkvormen

Hoorcollege of w.v.t.t.k.

Vereiste voorkennis

Vereist zijn lacunes in voorkennis m.b.t. of t.b.v. de complexiteitstheorie.

Tentaminering

Afhankelijk van het aantal deelnemers.

Combinatiemogelijkheden

Analyse van Algorithmen/Complexiteit

Literatuur

Na overleg; deels uit te reiken.


Evaluatie: studentenquêtes http://www.cs.ru.nl/~bolke/T2/T2enq2006.html; docentevaluatie
Rendement: 20 begonnen, 18 echt meegedaan, 8 geslaagd met 1e kans, 10 geslaagd totaal
Q: